Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Piątek, 07 listopada 2025
Imieniny: Karina, Ernest, Rudolf
słonecznie
7°C
Powróć do: Inwestycje

Budowa lub przebudowa dróg w Rogoźnie: ul. Brzozowa, ul. Norwida, ul. Krótka oraz w Pruścach, Międzylesiu, Jaraczu, ul. Sielska i Parkowo-Moksz etap I

Inwestycja pod nazwą: Budowa dróg: w Rogoźnie (ul. Brzozowa, ul. Norwida, ul. Krótka) oraz w Pruścach, Międzylesiu, Jaraczu (ul. Sielska) i Parkowo-Moksz (etap I)

Dofinansowanie obejmowało 95%      

Informacja o realizacji zadania pn: „ Budowa lub przebudowa dróg w Rogoźnie: ul. Brzozowa, ul. Norwida, ul. Krótka oraz w Pruścach, Międzylesiu, Jaraczu ul. Sielska i Parkowo-Moksz etap I”

 

Wykonawca zadania:  Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe Szymon Włodarczyk 

ul. Potulicka 10/5,  Cieśle 64-610 Rogoźno

Termin realizacji:  03.12.2024r. do  31.05.2025r.

 

ogólny koszt inwestycji:   5 679 564,02 zł.

w tym:

dofinansowanie                  5 395 585,82 zł

 

ul. Brzozowa:

długość projektowanej ulicy wynosi 670,90 m.

nawierzchnia jezdni wykonana z kostki EKO, zjazdy z kostki betonowej 8 cm, wykonano grawitacyjne kolektory kanalizacji sanitarnej z rur PCV Dn 200 mm długości 468,0 m wraz ze studniami kontrolnymi Dn 425 mm oraz studnią zaworową i odcinkiem rurociągu podciśnieniowego Dn 100 mm o długości 60,0 m. odprowadzającym ścieki z istniejących posesji.

ul. Norwida:

długość projektowanej ulicy wynosi 92,50 m.

nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, zjazdy z kostki betonowej  8 cm, chodniki z kostki betonowej 8 cm. wody opadowe z jezdni są odprowadzane powierzchniowo do wpustów deszczowych, a następnie do kanalizacji deszczowej śr. Fi 300 mm.

ul. Krótka:

długość remontowanej ulicy na odcinku 281,08 m od ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Majora Biskupskiego.

nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nawierzchnia chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm typu cegiełka kolor szary, odtworzenie nawierzchni chodnika, zatoki parkingowej i zjazdu z kostki betonowej brukowej 8 cm z rozbiórki, wykonanie nowej kanalizacji deszczowej z rur PCV litych śr. 315 - dł. 33,0 m i  śr. 400 mm – dł.180 m. oraz połączenia wpustów z rur PCV o śr. 200 mm – dł. 30 m.

droga w Pruścach gm. Rogoźno

długość projektowanej drogi wynosi 471,30 m.

nawierzchnia jezdni z kostki EKO, wszystkie zjazdy i projektowane skrzyżowania (pas drogowy droga powiatowa i wojewódzka) wykonane z kostki betonowej 8 cm. Wody opadowe i roztopowe  zagospodarowane w granicach pasa drogowego poprzez zastosowanie nawierzchni  przepuszczalnej z kostki EKO i za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo w pasy zieleni, montaż oświetlenia drogowego – lampy solarne 16 szt.

droga w Międzylesiu gm. Rogoźno

długość projektowanej drogi wynosi 616,8 m

nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nawierzchnia zjazdów  z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm. Wody opadowe z jezdni odprowadzane powierzchniowo w tereny przyległe – zieleń, oświetlenie drogowe – lampy solarne 21 szt.

ul. Sielska w Jaraczu gm. Rogoźno

długość projektowanej ulicy wynosi 506,70 m

nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, istniejące zjazdy z betonu asfaltowego, pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego, wody opadowe będą odprowadzane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo w pasy zieleni.

droga Parkowo-Moksz gm. Rogoźno – etap I

długość projektowanej drogi 348,8 m

nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, pobocza po obu stronach jezdni z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, wszystkie istniejące zjazdy wykonane z betonu asfaltowego, po lewej stronie drogi zaprojektowano rów odwadniający, wody opadowe odprowadzane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo w pasy zieleni i do rowu odwadniającego.

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.